В рамках проекту було проведено комплексну громадську антикорупційну інформаційно-просвітницькою кампанію, усі заходи якої були об’єднані однією ідеєю, назвою, логотипом та гаслом.
Назва громадської кампанії: «КАТОК» це абревіатура, свого роду бренд проекту, до якого було розроблено відповідний логотип та під яким проходили усі заплановані активності.
Основним завданням проекту було поширення ідей несприйняття корупції серед молоді Тернопільської області. Саме учнівська та студентська молодь була головною цільовою аудиторією проекту. Для реалізації цього завдання було проведено конкурс творчих робіт (малюнки та малі літературні форми) серед учнівської та студентської молоді Тернопільщини, а також проведено заход під назвою “Ярмарок інноваційних антикорупційних ідей”.
Кращі роботи учасників конкурсу були використані для дизайну матеріалів антикорупційної інформаційної кампанії для широких кіл населення. В рамках проекту видано збірку кращих робіт учасників конкурсу. Презентація збірки та відзначення і нагородження переможців проведено в Тернопільській обласній державній адміністрації за участю місцевої влади, громадських організацій, журналістів.
Антикорупційна інформаційна кампанія для населення Тернопільської області проведена шляхом; виготовлення та розповсюдження друкованої продукції: стікери, інформаційні буклети, футболки; розміщено антикорупційні постери на біллбордах та сітілайтах; виготовлено та розміщено в ефірах місцевих радіостанцій антикорупційні аудіоролики . Для розробки інформаційних матеріалів були використані кращі роботи та ідеї з проведеного конкурсу антикорупційних творчих робіт серед молоді.
Для малодосвідчених антикорупційних громадських організацій було проведено навчання, організовано консультації.